home

Wednesday, August 8, 2012

Hilang 3kg dalam masa 5 hari...

Assalamualaikum n salam sejahtera...alhamdulilah berkat bulan ramadhan yang mulia ini rezeki yang Allah beri pon makin bertambah. Bagaimanapun aku masih x posting lagi, tp alhamdulilah dapat jugk keje buat sementara waktu ni walaupun macm2 dugaan dan kisah sedih yang aku hadapi. Tapi dalam2 sedih tu ade jugk yang gumbira..HAHAHA...minggu lepas aku tertarik nk try produk HERBALIFE (HL) dengn tujuan nak kuruskan badan...kebetulan kt area carrefour BP ni ade booth HL, dorang tgh buat promosi percubaan minuman kesihatan FI, Tea n Aloe....aku ni x berani la nk pegang, harga sbotol tu mhal...beratus jgk la...tp x tau nape aku dok berenti bile dpt flyers testimoni planggan yg da berjya...rupenye produk ni bukan untuk kurus je...dia jgk bleh balancekn hormon, ubati penyakit asma, gout, masalah dalam perut n bnyk lg...memandgkn aku pun ade msalah asma yg melampau skang ni dek kerana kenaikan berat badan yg melampau, aku pon buat kputusan yg dpengaruhi oleh budget aku, aku try pek percubaan 5hari dengan harga RM65. lepas 2 hari aku minum 3 produk ni aku gatal nk p timbang...aku tgk ade turun 500g...cikit bebenor...rse da malas nk gne lg, tp da beli kne minum jgk la...tp 5 hri lepas tu, aku p timbang lg...jeng3...aku da turun3kg...yessss...tu pencapaian 5 hri je..skang ni aku continue n konsisten gune produk pek RM120 untuk 10 hri akan datang..skang blum ade budget...hahaha..kawan2 sume tolong doa2kan ye...harap2 cepat la tercapai impian aku ni...huhuhuh...amin....papai

No comments:

Post a Comment