home

Friday, November 11, 2011

Taad TaaDddaaaa...

Assalamualaikum kawan2....
cntik x pic aku nek beskal tu...???..haaa...klu korg nk tau...tu la hasil ketensionan aku spnjg cuti raya aji ni...ni la yg aku nk citer cikit..sbb nk bt assgmnt aku yg blmbk2 tu...aku tlh diserang migrain thap 8...dimana migrain thp ni da memakse aku meneguk minyak kapak hmpir sbotol kcik tu....ni la akibat or keSan Dripada peNgambiLan minYak KaPak...ketensionan aku plak ditmbh bila aku asik mimpi muke lecturer aku yg cumel2...kura2 aku pon kalah....tp aku plik la...awt dak2 umh aku yg len ni rilek jerk....ader lg yg x blik2 dri cuti ni.....cmburus giler aku...huhuhu....k la kengkawan....aku...eeh...saya...saya nak berehat2 smbil tgk sinetron dlu yah....smpai ketemu lg dong ding dong....papai....slamat mlam....

No comments:

Post a Comment